Нині у сфері освіти є можливість індивідуалізувати навчання, з'явились умови надати обдарованим учням доступ до більшої кількості потрібної інформації, а тим, хто відстає, — надолужити прогаяне. Нові інформаційні технології надають величезні можливості нам, учителям, у розвитку здібностей дітей.
Тому необхідно зосереджувати увагу на використанні комп'ютера на уроці та дома, в позаурочний час.
Дуже яскраво з цього приводу висловився Джеф Бюргер, оглядач журналу «Новые Медиа»: «Определение мультимедиа напоминает мне старую притчу о трёх слепых мужчинах, впервые повстречавшихся со стоном. Один притрагивается к хвосту слона и говорит, что это похоже на канат. Другой, охватывая ногу животного, описывает его как дерево. Третий, держась за хобот, увереят, что это змея. Назеначение мультимедіа меняется в зависимости от того, где и для кого предполагается использовать это средство, в каких целях».
використання мультимедійних технологій стає цікавішим для учня, а тому й ефективнішим для засвоєння знань, поліпшує рівень унаочнення навчального матеріалу на уроці.
Кількість мультимедійної підтримки уроку може бути різною: від кількох хвилин до використання мультимедіа впродовж цілого уроку. Під час уроку з мультимедійною підтримкою істотно змінюється роль учителя, який виступає передусім організатором, координатором пізнавальної діяльності учнів.
За допомогою комп’ютерних технологій можна використовувати на уроці наочність вищого рівня – відео матеріали, анімаційні фрагменти, інтерактивні моделі тощо, які дають змогу продемонструвати на уроці ті явища, які в реальному світі побачити неможливо. Інформаційні технології допомагають індивідуалізувати та диференціювати навчання.
Кабінет є необхідною умовою організації сучасного навчально -виховного процесу при навчанні іноземним мовам. Адже від правильнообладнаного в значній мірі залежать результати праці вчителя і учнів. Добре оснащений кабінет допомагає учням удосконалюватинавички і вміння з іноземної мови, надавати виховний впливі розширювати кругозір. Такий кабінет дозволяє працювати вчителеві з високоювіддачею і з почуттям задоволеності.
Значення кабінету в більшій мірі зростає у тому випадку, якщо в ньому створена іншомовна обстановка. При навчанні це означає одночасно іу міння комунікативної спрямованості позакласної роботи, і більш широке застосування технічних засобів навчання (ТСО), лінгафонного обладнання та наочних посібників.