П`ятниця, 29.03.2024, 08:47Вітаю Вас Гість | RSS
Live with English
Меню сайту
Let's be friends
center
Код кнопки нашого сайту:
Статистика
Besucherzahler
счетчик посещений
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53

Основні можливості програмного забезпечення


• Трансляція екрана – дозволяє відображати екран вчителя на комп’ютерах учнів класу або групи учнів

• Демонстрація роботи учня – дозволяє передати екран обраного учня всьому класу або групі учнів

• Голосова трансляція – дозволяє транслювати голос вчителя всьому класу або групі учнів

• Трансляція з веб-камери – дозволяє транслювати зображення, отримане з веб-камери на екрани учнів класу або групи учнів

• Передача відео – дозволяє транслювати відеоматеріали всім учням класу або групі учнів

• Моніторинг – дозволяє вчителю одночасно переглядати екрани учнів

• Керування – дозволяє вчителю віддалено керувати комп’ютерами учнів, налаштувати доступ до програм, ресурсів мережі Інтернет, блокувати комп’ютери учнів тощо

 • Обмін файлами – дозволяє вчителю розсилати учням навчальні матеріали та збирати виконані завдання

• Керування класом – дозволяє вчителю реєструвати учнів, створювати схеми класів

• Запис екрана – дозволяє вчителю записувати всі дії на екрані та зберігати відеозапис у окремий відеофайл

• Організація групової роботи – дозволяє педагогу створювати групи, призначити лідера групи, запускати групове навчання та групове спілкування.

• Тестування та опитування – дозволяє вчителю створювати тести з використанням чотирьох типів запитань, призначати бали за правильну відповідь на запитання, зазначити час відведений на тестування, оцінювати результати тестування, переглядати статистику результатів тестування

• Цифровий магнітофон – дозволяє учням записувати та зберігати свій голос, прослуховувати та переглядати аудіо та відеоматеріали, за допомогою аудіограми порівнювати свій голос з голосом диктора, практикуватися у синхронному перекладі, аудіюванні

• Редактор навчальних курсів – дозволяє вчителю створювати авторські навчальні аудіо та відеоматеріали, створювати коментарі до мультимедійних матеріалів.

Віртуальний магнітофон

Віртуальний магнітофон є програмною реалізацією найважливішого інструменту мовного навчання. Він дозволяє прослуховувати аудіофайли, записувати голос, а також виконувати обидві дії одночасно. Останнє особливо важливе для відпрацювання учнями мовних навичок. Основні можливості віртуального магнітофону:

  • Читання. В процесі навчання учні мають можливість прослуховувати підготовлені викладачем аудіо-файли; повторювати прослуховування, якщо це необхідно, змінювати темп відтворення запису, читати текст синхронно.
  • Аудіювання. Учні прослуховують підготовлений файл із записом-зразком, акцентуючи увагу на вимові, працюючи з файлом одночасно, але кожен із власною швидкістю. Кожен з учнів може записати власний голос для подальшого порівняння зі зразком.
  • Письмо. Учні занотовують запис, що прослуховується, в письмовому вигляді.
  • Моделювання усної бесіди. Учні об'єднуються в групи для обговорення визначеної викладачем теми. Викладач має можливість спостерігати та записувати процес обговорення від початку до кінця, а також додавати свої коментарі.
  • Синхронний переклад. Викладач може запропонувати класу для перекладу підготовлений аудіо- або відео-фрагмент. Користуючись віртуальним магнітофоном, учні записують власні переклади. Одного з учнів викладач може призначити на роль перекладача-синхроніста, його переклад записується на віртуальний магнітофон. Така можливість максимально наближує процес навчання до реальної професійної діяльності.

Віртуальній магнітофом дозволяє :

– спеціально розроблений інструмент для вивчення іноземних мов, дозволяє:

- Записувати власний голос на окрему звукову доріжку

- Одночасно прослуховувати та записувати

- Практикуватися у синхронному перекладі

- Працювати над вимовою

- Порівнювати та аналізувати свій голос зі зразком

- Регулювати швидкість запису та гучність

- Зберігати та відправляти навчальний матеріал

- Готувати оригінальний навчальний матеріал

  Спілкування

Запропонований комплекс цілковито реалізує найважливішу складову процесу мовного навчання - спілкування викладача з учнями. Він дозволяє:

  • використовувати голосовий зв'язок для організації діалогу з обраним учнем або для проведення дискусії з групою учнів;
  • транслювати голос викладача окремому учню, групі або всій аудиторії;
  • транслювати робочий стіл комп'ютера викладача окремому учню, групі або всій аудиторії під час викладення навчального матеріалу;
  • транслювати робочий стіл обраного учня групі або всій аудиторії, щоб звернути увагу на цікаве рішення або, навпаки, на типову помилку;
  • одночасно транслювати робочий стіл комп'ютера викладача учням та надавати їм можливість керувати власними комп'ютерами;
  • спостерігати за тим, що роблять учні на власних комп'ютерах;
  • обмінюватись з учнями текстовими повідомленнями.

  Групова робота

Можливості комплексу дозволяють викладачеві поділяти учнів на довільні групи, призначати лідера групи, частково надаючи йому повноваження лідера.
Викладач може призначати кожній групі окреме завдання та контролювати процес його виконання.
Функція групового спілкування дозволяє учням, що входять до складу однієї групи, спілкуватись між собою.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі
A Cupcake for the Teacher
Photobucket
Down Under Teacher
Teacher by the Beach